پرینت

راهنمای نصب و استفاده از Teamviewer

 

1. پس از دانلود  نرم افزار Team Viewer  از لینک   دانلود  Teamviewer  آن را اجرا نمائید...
 
2. در پنجره ابتدایی نصب ، دو گزینه را برای نصب باید انتخاب کنید که یکی گزینه  Basic Installation  و دیگری گزینه Personal / Non-commercial use  میباشد  و سپس کلید Accept-finish را کلیک نمائید.
 
ادامه نصب :
در این مرحله لحظاتی  صبر نمائید تا نصب  به پایان برسد .  
 
 
اجرای برنامه :
در این مرحله ابتدا از اتصال کامپیوتر به اینترنت اطمینان حاصل نمائید ...
 
پس اجرای نرم افزار ، منتظر بمانید تا نرم افزار آیدی و پسورد اختصاصی به کامپیوتر شما را مشخص نمائید.
 
توجه : در هر بار باز و بسته کردن برنامه آیدی بصورت ثابت میماند   و پسورد مربوطه بصورت Random توسط نرم افزار تولید میشود.

بمنظور اتصال به کامپیوتر جهت پشتیبانی و رفع مشکل ، شما  باید ID و Password  نرم افزار Team Viewer  را  در اختیار کارشناس پشتیبانی زرین پاد  قرار دهید .
 
پرینت

راهنمای استفاده از پشتیبانی

گروه زرین پاد  افتخار  دارد که در طول 24 ساعات شبانه روز  بشرح ذیل در خدمت شما عزیزان باشد:

1- پشتیبانی تلفنی :
شما کاربران گرامی میتوانید در روزهای عادی از ساعت 10/30  صبح تا 17 بعد از ظهر از طریق تماس با  شماره های پشتیبانی ذیل ، راهنمای لازم را دریافت کنید.

041-35562811
09338773232
09338773434

 2- پشتیبانی پیامکی :

در مواقعی که پشتیانان زرین پاد قادر به پاسخگویی نمی باشند توصیه میشود از فرم پشتیبانی پیامکی استفاده نمایید.
در طول 24 ساعت شبانه روز  حتی  روز های تعطیل و نیمه تعطیل و ساعات غیر کاری می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم پشتیبانی پیامکی ، خدمات لازم را دریافت کنید .
در این روش پس از تکمیل و ارسال فرم پشتیبانی ، کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن  از طریق ایمیل ، پیامک و یا تماس تلفنی پاسخگویی شما خواهند بود.

3- پشتیبانی آنلاین ازطریق مسنجر سایت :
وظيفه مهم اين بخش دريافت پيام ها ، سوالات و مسائل   کاربران و ارسال پيام براي آنان مي باشد به اين صورت که هرگاه کاربري در سيستم پشتیبانی زرین پاد  پذيرفته شد، پنجره اي خاص برای او باز مي شود (پنجره چت آنلاین)که پيام هاي وي و پاسخ هاي ارسالي  "اپراتور زرین پاد"   از طريق اين پنجره  دريافت ، ارسال و مشاهده مي گردد. و اگر  "اپراتور زرین پاد" آفلاین باشد  توصیه  می شود از طریق فرم پشتیانی پیامکی پیام بگذارید ، و یا از طریق پنجره آفلاین مسنجر اقدام نماید.

 4- سایر موارد  :
1- در اکثر موارد جهت سهولت و سرعت ارائه پشتیبانی توصیه میگردد ،  نرم افزار  Supremo یا Anydesk  را دانلود و نصب نمائید .
2- مطالعه مطالب بخش سوالات متداول ، جهت دریافت پاسخ سوالات متداول.